Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

30 May 2011

sebulan FREE ..

penadd penadd penadd ! HAHAHAA . redhaa jek laa . :)

act , lepas politeknik aku takk dapat masuk , aku memang decide nak pegi UNISEL .
aku amek DIPLOMA MEDICAL LABORATORY TECHNOLOGY aka MLT . ada orang cakap susaa . adaa orang cakap bolee tahan . tapi bagi aku , aku minat bidang ni . insyaAllah , aku akan try yang terbaik ! emm , intake nya bulan JULY nanti . sekarang baru bulan MEI . so adaa sebulan lagi masa lapang aku .

lagi pun sejak dua menjak ni , adik bradik aku suma nak guna wang ! termasuk laa aku . HUH ! kesian kat makbapak aku . susaa payah carik duit . so , ada sebulan lagi ni , aku memang nekad gilaa nak carik duit . buat duit poket sikit ngan buat beli barang barang keperluan aku nanti . ringan sikit beban bapak aku nak tanggung . kan ? :)

start 27 MEI , aku kejaa . kalau dapat aku nak cukup kan sebulan .
dalam akhir bulan JUN ke aku blaa la . HAHA . banyak sikit duit . tapi tengok aa keadaan nanti camne . sebab aku adaa banyak yang nak kena uruskan . kusot kusot ! keje ape NEP ? hehe .. keje kilang jekk . kilang buat lock pintu . Kilang E-Lock .. 'your security is our responsibility' .. moto kilang tuu . HAHA . keje aku simple dan mudah jee . TAPI ! nak tunggu masa tuu bejembut siaa .. ==' HAHAHA . duit ! duit ! come to me ! HAHA .

best oo dapat geng NEPAL , BANGLA , VIETNAM . haha .. :D
gambaa gambaa kat bawah ni aku search kat GOOGLE doh . nak snap pic kat kilang tuu taklehh . nanti si botak (bos) maraa . HAHA .


ni logo kilang tuu ..
lebey kuang camni laa yang aku buat ..


ni pon .. tengok macam tak paham kan ? tapi dahh keja kat situ , paham laa . :)

ni DOOR LOCK yang guna kod ..

ni letak jari , nanti dy SCAN .. punyaa la maju teknologi sekarang ..

No comments: