Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

22 May 2011

mana sinar ?



HUH ! act , time aku sedang ber BLOGGING ni aku serabut + kusot + sedey sikit + jelez = macam dunia aku dah gelap . . :(

Budak budak sumaa dah dapat panggilan . Dahh ade jalan idop dyorang . AKU ?
Hanya menunggu peluang yang tak kan datang . . :(
Yeler , panggilan sumaa dah abes .
Tinggal yang rayuan . Kot , kalau dapat . . =='

Tuu la padah kalau malas blajaa dulu ! Tengok , ape pon tableyy . . =='
Walaupon pandai mane kita , kalau malas kompom tak jdik ape . . .
Nak nyesal pon dahh tak guna lahh NANEP !!
What pass is pass .
UWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
Gua macam ape daa skang ni .

Err , dengan 4 credit susaa nak dapat pape .
Kalau 5 credit mungkin peluang tuu masih ada .
HAH ! Kusot aa . .
Wait n see what happen to ma future . . . . .
Sedey gilaa lah skang .. :'|


1 comment:

admin aku said...

Elek suda. .Jangan tension2 meyh. .dugaan. .hehek :D