Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

03 June 2011

kilang 1001 ceritera

HAHA . seronokk gila .
baru 6 hari kejaa dah dapat geng kapak itam !
HAHAHAHA . brader brader NEPAL .
takk bley blaa siak .
dah macam lame jek aku keje .
wat kepala kat kilang ngan dak dak . . :)
aku blaja bahase nepal , ley lupe lakk .
baru nak aja korang . HAHAHA ..

then aku dapat kenal sorang budak pengkidd !
suare dy PEH comey gilaa kot :D
budak nye kecik je .
tapi layan kepala best gilaa .
hari hari keje pakai topi . dahh macam laky :D

kilang aku ade 2 bahagian .
bahagian bawah ngan atas .
bawah keje nye berat sikit stendet untuk laky aa .
atas keje nye relex je stendet pompuan .
aku keje bahagian bawah .
tapi arituu kena buat keje kat atas lakk , bengang gilaa ! .
sume pompuan . aku sorang laky . HAHAHA .
tuu yang dapat kenal ngan budak pengkidd tu :D


No comments: