Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

07 May 2011

mari semak UPU !


semalam (6/5/2011) adalah tarikh bagi semakan untuk IPTA .
so , pada malam sebelum 6hb tuu aku dah waiting depan lappy dah . tunggu detik 12 malam . dalam hati aku dahh taget dahh kompom nama aku tadaa punye . aku just nakk pastikan aje . HAHA . tepat puluk 12 tuu , aku bukak aa website nye . then jem pulakk . mungkin ramai tengah nakk check kott . takk lame pastuu , aku dapat masuk website nya . tapi HAMPEH sebab dya cakap semakan hanya boleh buat pada keesokan hari jam 12 tengah hari . ==" .. saboo jekk pacik !

esok nya , aku bangon dah dekat dekat pukul 12 . HAHA . ape lagi , lincah aa duduk depan lappy . semak punya semak , " DUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWA ANDA TIDAK BERJAYA ! " .. aku dengan nonsense nyaa . . " OHH . . . " ... then aku try semak KOLEJ POLY-TECH MARA , aku dapat pulak dekat KELANTAN . aduhh , jaoo tuu . Slek nyaa course aku PRA-DIPLOMA SCIENCE PHYSICS . . hurmm . . nampak nyaa kejaa keras lahh aku lepas ni . no words for PLAY PLAY . !

sekarang ni aku takk tahu nakk buat apa . aku nakk tunggu POLITEKNIK . tapi 22hb ni baru semakan bolee buat . masalahnyaa , PENDAFTARAN POLY-TECH tuu 23hb dekat KELANTAN . so , kalau aku nak pegi POLY-TECH , tepaksaa la aku lupakan POLITEKNIK . kalau aku nak pegi POLITEKNIK jugakk , aku takot takk dapat jee . then 2 2 aku melepas . . . . =="

CONCLUSION
nyaa : ______________________




atau





No comments: