Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

03 May 2011

ceritaa hari ini

Hoitt ! Meh sini jaoh jaoh sikit . Nak story ni . Lau korang rase takk bape penting , korang cepat cepat lahh blaa eh ? Aku nak share share jekk story ni . HAHA .

Oraitt , nak di pendek kan ceritaa , hari ni pogram asal mengikut jadual aku , nakk pegi HUTAN LIPUR BEKOK . Tapi last minute , takk jadik sebab ade hal yang takk dapat nak di elakkan .

Hari ni aku bosan . Di sebab kan pogram asal aku takk jadik , aku tetap nakk jalan jugakk . Even kalau korang selup kocek aku , korang dapat habuk jek . Al maklum laa , seluar basuh sebulan sekali . HAHAAH . So , aku ajak laa kawan aku pegi KLUANG . Entahh ade ape pon , aku takk twu . Saje jenjalan buang mase + duit !

Alamak ! Macam mane nih ? ==’ . . HEHE . Bos , mintak duit . (bapak aku laa) . . . Dapat pon sekeping wane biru . HAHA . . “NAH , CUKUP KAN ? MINYAK KETE DAHH FULL”…. “CUKUP CUKUP!”.. Ape lagi ? Lets GOO ! HAHAHA . . .

Aku pegi KLUANG betigaa jek ngan kawan aku . Sampai sane , salah jalan laa pulouk ! Dahh tepusing pusing carik jalan . HAHA . . Sampai pon KLUANG PARADE . Parking pon kenaa beli kupon . HADOII ! Seb bek tempat aku parking tuu , depan nye ade kedai topup jual kupon parking . Pusing pusing KP cam tade pape laa plakk . 1 jam kat KP , tros kuaa balek . Pegi KLUANG MALL . . . Dekat jee . Sebelah sebelah . Kat KM , berejam rejam kteorang lepak . Pusing pusing tempat sama . HAHAHA . Tetibe aku haus , aku carik aa COOL BLOG . Febret ! heheh . . Blom blom awek kat COOL BLOG tuu dahh panas ngan kteorang . HAHA . Sekali cakap , kuaa sume JAWO nye ! HAHAHAA . Aku dahh bedekah jekk ngan kawan kawan aku .

Then , dahh nak maghrib kteorang blaa . Makan kat ‘FOOD COURT’ . . Food Court jadah dye , kedai tepi jalan jee . HAHAA . Abes makan , pegi lepak jap kat DATARAN KLUANG . Not bad laa . . Bez jugakk . Aku dahh kepenatan . So , kteorang pon balekk . Sampai separuh jalan , tetibe hujan turun dengan lebat tersangat amat lahh lebat . Sampai aku drive takk nampak ape ape . FUHH ! Seram sejuk aku . Kalah econ kete . Sampai satu tempat tuu , aku langgar lecak . Bukan lecak kecik kecik , ni lecak stendet lori punye dohh . . WAHH ! Mengucap banyak banyak aku . Aku drive 10 ke 20 km/j jee . . Ngan susaa nakk kawal nye . Seb bek jumpe PETRONAS . Aku benti kejap , adelaa dalam stengah jam . Hujan redaa jek , aku tros drive balekk . Akhirnyaa sampai jugak aku kat umaa . ALHAMDULILLAH !

*seronok gilaa
*seram sejuk + dedoo
*nakk pegi agy nex time


Okee , mau sleep . Salam . . : ))






























No comments: