Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

18 December 2010

Kontest Blog Terkemas

Entry ni aku buat bukan sempena Maal Hijrah ke , Raya Korban ke , aw . .. Ni Cuma aku nakk try menyelitkan diri dalam satu contest , iaitu Kontest Blog Terkemas yang dianjurkan oleh Hana dan Fie . . Aku check update follower aku , ramai dahh buat entry ni . Aku jekk ketinggalan . haha . . Takk menang pon takpe . At least , aku sudaa mencuba . . haha . .

Korang nakk join aku selitkan diri dalam contest ni ? Hahaha . . Baca dan hayati lahh syarat-syarat wajib yang sudaa termaktub dalam minda penganjur seperti di bawah . . .

  1. Korang kena jadik follower blog penganjur , iaitu Hana dan Fie .
  2. Korang kena ada BLOG ! kalau tader , bek korang cepat-cepat blah dari terus membaca syarat yang seterusnya . haha .
  3. Then , korang kena buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . . Banner yang ada kat entry penganjur korang kene amek gakk taw ! Camner ? Pepandai korang lahh . huhu . .
  4. Bila korang punyaa entry sudaa siap , tinggalkan lahh kesan entry korang tu kat comment space Hana . .
  5. Kontest ni terbuka untuk all Malaysian , tanpa kira usia , kaum , dan jantina . Kita kan 1 MALAYSIA . . hahaa . .
  6. Then , tag kan entry korang tu kat 3 orang blogger . . .
  7. Beliau bilang , contest ni limit untuk 1000 orang SAHAJA . Apa apa update terbaru , beliau akan bagitau . . Segala kesulitan amat dikesali . . . hahaa . .

GOOD LUCK ! hahahaa . . . :D

sayaa mau TAG siapa yaa ? ermm . .
- Shi Mie
- Amal Nina
- Ogzy Boom

No comments: