Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

11 December 2010

hope . .

Orang cakap , pengalaman itu mengajar kita sesuatu .

Bagi aku memang betul .

Tapi entah lahh , susaa lah nak ungkap dengan kata-kata .

Talk to your heart . Ask yourself , ,

LOVE ? Oh ! No No No . .

Tapi sampai bila aku nakk ANTI COUPLE ??

Mereka bilang aku ni macam pompuan lahh ,

Dulu SAYANG SAYANG , CINTA CINTA . .

Bila dahh putus MERANA MERANA . .

ANTI ANTI lahh . .

Tak terima lahh , itu lahh , ini lahh .

Macam takde pompuan lain jerk .

BEB ! Rambut sama hitam .

Tapi hati lain lain lahh !

Tengok jee muke cam taik , cam batu , cam SPONGEBOB .

Hati aku macam pompuan lahh WEYH !

Tapi bukan aku nakk hati aku jadik macam ni .

Haish!~

DULU DULU ,

pompuan cakap susah nakk carik laky yang SETIA !

SEKARANG ??

Susaa lahh WEH nak carik pompuan yang SETIA .

The only person that i TRUST damn MUCHH is ma family and BFF !

Ive know them almost HALF from ma life .

They are GURL lawoo lawoo and BOY machoo machoo !

They are not materialistic , egoistic , hypocrite ,

But they are AWESOME !

Sayang mereka damn MMUCH lahh . . . .

Anybody wanna try to be MINE ?

HOPEFULLY ,

Aku akan try pecaya semulaa pada KAUM HAWA . .

Pray for me , to BELIEVE and FAITHFUL on LOVE . . . . . .

No comments: