Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

20 November 2010

NAKK ! nakk !

Td kat ckulaa an ABAH YEP bawak camera CANON EOS 60D . .
PPPeeehh ! wacakaplu . jelez giler aku .
AKU NAK JUGAKK ! !
Aku twu bukan murah .
Law stakat dlm saving ade 50sen bek lupekan jelaa hasrat nakk
beli Digital SLR Cameras . . hahaa .
Aku ponn nga savee duet . . Sbab nakk dapatkan mende uh . .
^o^ . . .
Nakk mintak makbapak ., malaz aa .
Kesian dyeowg . Bnyak duet da abes untuk aku ngan famili aku .
Aku suke dapatkan mende uh dengan hasil titik peluh aku sendrik . .
BARU PUASS . . .!
So , sabo jelaa menanti aku abes SPM . .
Aku da servay bnyak tempat daa .
Tnye camner na gune , harge semase , ngan kelebihan camera tuh . .
Aku nakk yang camera yang terbaek hasil duet dari titik peluh aku. .
Aku harap sangat dapat mencapai keinginan aku . .
Pray for me yea , . :)





Seb bek dapat pinjam ABAH YEP pnye camera . HISH ! Ta saboo lakk aku . .
*elek NEP , banyak mase agy . huhu .



dapat ponn plesing . . hehee . . ^^







No comments: