Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

14 November 2010

AWAK . . saya nak awak tahu !




AWAK
. . saya susah untuk setia . .
tp kerana AWAK , saya belajar erti SETIA . .
saya ingat AWAK ponn SETIA dengan saya . .
tapi , saya TERSILAP . .

AWAK . . saya sayang AWAK . .
saya takk pandang RUPA AWAK ponn . .
saya pandang HATI AWAK . .

AWAK . . kalau rindu cakap ngan BEBY ea . .
KALAU laa . Tak twu lahh BEBY tu ade lagi ke takk , .
AWAK . . kalau AWAK takk ingat kat saya ponn tak pe . .
sebab saya selalu ingat kat AWAK . .

AWAK . . saya selalu ingat saat kita BERSAMA . .
saya rasa DUNIA nie mcm kita yang punya . .
saya buat semua yang awak SURUH . .
AWAK nak SETIA , saya SETIA . .
AWAK nak saya BERSAMA AWAK selalu , saya memang BERSAMA AWAK . .
cuma AWAK je yang ta twu . .
AWAK nak KEJUJURAN , saya dah JUJUR sejujur nya terhadap AWAK . .
AWAK mrajuk , merajuk sangat sangat . .
saya pujuk AWAK sampai saya ponn hampir putus asa . .
tapi, saya kuatkan diri . .
semua KERANA AWAK . .

AWAK . . saya mintak maap . .
saya memang bodoh . .
saya takk reti jaga AWAK . .
saya doakan AWAK bahagia dengan DIA . .
DIA yang awak pilih . .

AWAK . . saya twu saya ni hanya BONEKA . .
yang digunakan untuk merawat bosan AWAK . .
bila AWAK dah takk bosan , AWAK boleh laa buang BONEKA tu . . :)

tengss awak sebab jadik gurl petame saket kan aty saya . . :)





Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang ,
satu jam untuk menyukai seseorang ,
satu hari untuk mencintai seseorang ,
tetapi
ia mengambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang . . :(


ikhlas daripada : MOHAMAD HANIF BIN MD AMZAN
kepada yang disayangi : ******** BINTI ******

No comments: