Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

28 November 2010

Erti Cinta SEBENARNYA . .

Masih aku ingat lagi kata-kata mu itu

Kau berikan aku satu perjanjian yang buat aku rasa bahagia

Tanpa ragu aku mempercayai mu

Aku merasa seperti dunia ini aku yang punya

Hanya kita berdua yang memilikinya

Aku mengaku

Aku memang seorang lelaki yang sukar untuk setia

Tetapi kehadiran mu mengubah aku

Aku belajar menjadi seorang yang setia

Segala janji yang aku ucapkan

Aku pegang !


Kau mahukan apa lagi ?

Segalanya telah aku berikan

Kalau setakat wang harta benda

Aku tak kisah

Tapi , hati dan perasaan aku ?

Aku dah bagi kau

Hmmmmm. .

Tapi kini

Semua itu hanya satu pengkhianatan

Kau kencing aku

Aku tahu kau pernah dikhianati suatu masa dulu

Tapi kenapa kau tergamak menjadikan aku sebagai tempat balasan ?

Mungkin aku ini hanya boneka

Boneka untuk menghilangkan bosan kau

Tapi setelah kau tak lagi merasa bosan

Kau buang aku begitu saja

Dalam diam . .

Aku belajar erti cinta itu sebenarnya

Cinta itu hanya PERMAINAN !

Cinta itu hanya MENYAKITKAN !

2 comments:

Nini Fitri said...

wOw trbaek wOok!!
yala..
xpe2 axO kn ade
hehehe

NANEPnanenanena said...

huu . .
tengss . . :)