Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

17 November 2010

Aku , Rayaa , dan Mereka . . !

:: CERITA SEMALAM ::

Malam aku da kne balekk kampong . sebab sok kat uma atok aku ade kenduri ngan korban lembuuu . so, mknenye aku smayang raye kat sane laa ea ? HADESS . . taper laa bukan slaluu . huhu . bukan slaluu tula yg aku malaz na smyang kat sane . ermm . Malam uh aku bosan gler . tatwu na wat per . aku msg ANGAH soh amek aku . bab bedekah nie aku malaz aa na citer. panjang sanadd . HAHAAHAAA . kteowg lepak kat uma AS . huhu . slek aa , kol 10 aku da balekk . law twu , aku blek kol 11 ke 12 ke, . huhu . pape pon , terbaekk lahh !

-bedekah abess ! haha .
-
LEMBU vs BABI .
-kegilaan bersama ANGAH n AS .
-
AKU menjadi mengong .





:: CERITA HARI INI ::

penadd gak aku arini . tolong TENGOK owg kerje kann lembu atok aku . huhu . arini atok aku wat korban . lom sempat aku bagi name kat lembuu tuh , dye da ter'korban' laaa . huhu .




kesan tumbukan oleh BABi masih lekat di bahgian mate beliau .
( ishh ! ishh ! ishhhhh ! )



plesing lebey aa mamat sengal neyh ! keje ta wat jugakk !
( hahahaa . . )






















SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA
berhati-hati di jalan raya . INGATLAH orang yang tersayang ~~~



No comments: