Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

16 November 2010

JANJI ditunaikan ! haha

OOOPppss ! Aku da lame ta update . smpaikan mende nih pon aku lupe na update . huhu . Patot nye ak da update mende nie 4 bulan lepas . haha . Disebabkan masalah yg ta dapat dielakkan (malaz) , aku terpakse la update jugak arini . huhu .

Disebabkan berjaya menduduki tempat ke3 mase Pertandingan Bot Solar , Cikgu Nadia da janji da . . na belanje KFC . huhu . So nie jelaa pic yg aku dpat snap mase meraikan kejayaan tuh ! haha . Layaannnnnnnn ~~







Pewot aku mase uh da kembung abes da . Na terkeluar balekk pon ade . huhu . Kat KFC ponn na buat kecoh ! hahaha . 3 eko toyol nie aa yg wat kecoh . Cikgu Nadia ngan Cikgu Laila ponn layannn ! . BEZZ ! Cikgu , tengss sebab blanje kteowg KFC . haha .

No comments: