Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

08 July 2011

last sekali

salam .

ini mungkin post aku yang kali terakhir sebelum aku berangkat ke tempat baru .
aku blur sebena nye ni . HAHA .
excited , bengang , sedey , happy n macam-2 laa .

emm , doa kan laa supaya perjalanan kitorang selamat pegi dan balik . AMIN !
aku harap tade pape laa nanti kat sana . =='
then , kalau aku ada buat silap dan salaa aku mintak ampun .
biasaa la manusia tak kan telepas dari membuat kesilapan kan ? :)

ok laa tadaa idea ni . HAHA .
babai . salam ~





nak seribu daya , tanakk seribu dalih .
bukan senang nak senang , bukan susaa nak susaa .

No comments: