Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

03 July 2011

last hangout besama mereka !



Harini aku seronok !
Walaupun kekurangan sorang arini , tapi bole laa buat last day aku jumpa dyorang . :')
Sebelum aku join Paat kat sana , aku nak abes kan masa kat sini puas-2 . :')
Kesian Paat , dy tak dapat join arini .
Dy nak sangat join tapi apa kan daya , masa menjadi penghalang :'P
Alaa bukan tak jumpa lagi pon , kan ?
InsyaAllah la kalau kita semua ade umoo yang panjang jumpa lagi . :'D

Emm , k laa tade idea laa . hihi :'D
Kak Lin , jaga NALIN tu jangan sampai hilang :D
Aku punya , aku dah dapat nama nye !
ALI ~ sebab aku punya Boy . HAHA . :'D

Nini , aku tak beli kan kau ape-2 ek ^^'
Emm , next time la kau punya . heh ? :D

Kalau aku online FB , kita ketawa ketawa lagi ye !
Sori , curik pic tak bagitau ! ^^'







<3 <3 <3

This all for todayy :)
Babai . .


No comments: