Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

06 July 2011

gaji sebelum berambus !

ok harini aku gembira !
walaupun hati sedey , kena jugak gembira . HEHEH
saat yang aku tunggu dari 23/6 dahh pun tercapai !
gaji aku dah masyukk .
tak banyak mana pon gaji aku .
RM454.40 je <---- ade gak 40sen nyee tu ^^'
yelaa , aku keja 22hari jek . :P
tengss a lot MR NEO !

duit tu dah di bank in dah kat akaun bank aku . WEKKK !
nak blanja , tak dapat la wehh . HAHA .
harituu sebelum gaji , aku dah cocok .
so dapat gaji je harini , aku trus bayaa balik kat bank . HEHE
tuu pun cukup cukup aku bank in .
membe aku ade hutang ngan aku RM50 .
entah bila nak baya , tatwu laa . =='

ok la , tuu je aku nak tulis .
babai .

No comments: