Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

28 June 2011

menanti ...

takk saba nye nak 9/7 ni :D
suma benda penting aku dahh settle kan .
tinggal bberapa benda jekk aku lom settle kan .
Tapi tuu leh buat nanti . HEHE .

Yang menjadi isu bagi aku skang ni adalah :

1- Money Money dan Money !
Gaji tak kuaa lagi neh . Tapi aku dah borong sakan .
Cocok bank simpanan aku lakk tu . Hadehh !
Gaji aku tatwu laa bape dapat . =='
Nnti gaji RM200 terpaksa aku bank in bagi ganti balik duit yang aku dahh cocok arituu .
Kalau lebey , buat belanja .
Kalau cukup-2 , tepaksaa lah aku paw parents aku :D
Walaupon niat asal aku tanakk guna duit dyorang buat beli barang-2 aku .

2- Perhimpunan Bersih 9/7 nanti
WTF ! Menyampah betul .
Mengkacau laluan !!
Buat laa hari lain . Adoyai !
Bapak aku nak cuti anta aku pon , kena beku kan .
Pastuu kompom banyak roadblock sekitar KL .
Ituu ok lagi .
Ni kalau perhimpunan tuu tak dapat di kawal ,
orang awam yang lalu lalang camne ?
GGGGGrrrrrrrrrrrr ~

Papepon , aku harap Perhimpunan tuu tak jadik !
Kalau jadik pon , buat hari lain !!!
Paham ?
Aku tak suka urusan penting aku ade gangguan .
Kalau taklehh di elak kan tape , ni mende yang lehh di elakkan tapi sengaja tanakk elak !
Bengang siakk ~

Dan aku harap supaya segala urusan aku dapat bejalan dengan lancar .
AMIN !

No comments: