Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

16 February 2011

seronok . . macam nie :D

tengss a lot for being ma new frend at SEGAMAT . .
even half korang aku tengok macam takk senang dengan kehadiran aku , aku terimaa . :)
act , aku epy sesangat dapat kawan kawan baru kat tempat baru .
mulaa mulaa aku datang , korang mesti pikir aku nie sombong kann ?
haha . . yelerr , mane takk nye . diam . snyum lebaa pon tamao . .
seciput jee aku senyum mase tuh kan , . haha . .
aku pemalu deyh , . ^^
but skang aku dahh senyum lebaa lebaa dahh . :D
sebab korang korang bikin aku epy . huhu .
yang takk sukaa kat aku tuu , isokayy . .
aku twu mungkin aku ade tekurang dari pndangan mataa korang . .
tapee , selagi aku buat jasaa kat situ aku takan saket kan aty korang . .
aku takk minat aa , nak saket saket kan aty orang . .
orang saket kan aty aku tapee , . no hal . . aku terima . . :D
saket aty aku , sekejap jee . . jangan risau laa .
tapi kalau aku benci , pepaham aa . . malas nakk cakap . :)


hehe . . bilaa aku tengokk korang , aku teringat kat membe2 aku . .
dan kembali mengenang kisaa kisaa dulu aku kat ostel . .
seronok kann ?
haha . . rugi merekaa merekaa yang takk penaa rasa dok ostel . .
hahaha . . kan ? kan ? kan ? .
duluu aku kat luaa , beratoo , amek nasik laukk , makan ramai2 , mandi ramai2 , tdoo ramai2 . .
skang aku kat dalam , tolong cedokk , tengok korang makan , makan sorang2 , mandi sorang2 , tdoo seb bek ade membe , . huu .


tuu la nama nyaa lumrah .
setiap orang yang kat atas pasti akan merasakan bawah .
dan orang yang kat bawah pasti akan merasakan atas .
renung renung kan laa , dan selamat beramal . . . . . . . :))

No comments: