Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

17 February 2011

aku ke ?? heheh . .

act , aku banyak belajaa sumting sepanjang aku kejaa kat dewan makan ni . .
ni yang aku rasaa laa .
lau dari pandangan mataa orang mungkin tidaa kot .

PEMALU = TAKK BAPE NAK MALU
sebelom sebelom ni aku memang malu dan sesangat segan untuk bebicaraa sama orang yang tidaa aku kenal . tapi , sejak aku kejaa MB and keje dewan asrama ni , aku belajaa dan berani kan diri aku untuk bebicaraa samaa suma orang even dalam hati aku ni sangat sesangat laa tebal nyaa perasaan segan dan malu . mana takk nya , aku manaa lahh ada muka yang macho tapi manchong ada lerr , hahaa . lagi satu , tak kan laa dengan adik adik pon aku nakk malu kan ? heheh . . umo padahal selang stawon jee . arap arap aku dapat terus kan perasaan ini untuk masa akan datang . buat mukaa sposen sudaa . :)

TAKK SABAA = PENYABAA
di sini aku bolee lahh di katakan menerap unsur seorang penyabaa . kalau ikot kan hati , memang sumaa aku nakk maki . tapi , aku bepikiran bahawa takk bek . . lagi ponn , niat aku hanya untuk bekejaa . bukan keranaa laen . di sebab kan itu jugaa aku menjadi seorang penyabaa even hati dan mataa kadang kadang panas . . seb bek niat awal aku datang sini untuk bekejaa . dan tengok makbapak aku gembiraa . . :)

PANAS BARAN = SEJUK BADAN
" mak , anep dahh takk panas baran agy dahh . merekaa merekaa kat sini sumaa nya buat anep jadik matang . heheh . mak mesti sukaa kan ? tapi kan mak , anep dan cigarette takk bolee pisahh laa . anep bosan , line berokben lembap , tade sape text anep , so cigarette laa yang teman anep . mak jangan maraa ye . cakap ngan abah , anep kalau bosan jee anep mintak cigarette teman anep . kalau takk bosan , anep tak tengok pon cigarette tuu . . hehehe . . " . harap harap adaa sumone yang bolee suppot aku dari teross isap menatang tuhh . :)

HATI BATU = HATI TISSUUUU
daripadaa gaji bulan petamaa aku kejaa , aku belanja family aku makan pizza . tapi sape yang takk dapat tuu , sori yee . . nex time anep belanjaa . hehe . . membe2 aku jangan cakap aa , belambak dahh duit aku belanjaa untuk merekaa merekaa . isokayy . . iklas ni . . :D

stakat ni , itu jelaa kot yang aku dapat summary kan tentang sikap aku aku dan aku . . .
harap harap , nex time lagi baek . . . amin ! :)

No comments: