Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

11 February 2011

merindu kan ITU ,,

Ermm , sepanjang aku bekejaa kat dewan asrama nih , aku terasaa jugakk aa . . Bukan sebab aku kena maki ke , kena kutok ke , kenaa buli ke , , takk . Kalau ade pon aku takk kesaa laa . Tade hal punye . Tapi aku terasaa sebab aku rasa mcm nakk dok ostel balekk je . Hari hari aku tengokk aktiviti harian merekaa . Huuurrmmm . . . . Bilaa aku sendiri , kebosanan , aku mesty teringat kesaa kesaa time kat asrama dulu . Bez sebab dapat kenaa mara ngan waden , masuk kelas tahanan , kena kutok , gelakk , tidoo ramai2 , kena buli , bilaa dah senior buli balekk . huu . . Dapat belajaa ngn kengkawan , kena denda , kena sound ngan senior , tapi bilaa aku dahh senior aku pulak buat mcm tu kan junior aku . Pau duit , buli , suruh itu suruh ini . Memekak kat tandas . aDESS . Banyak agy ah . . Takk mampu nak luah kan sumaa tuu . hee . . Tapi sumaa tu dah belalu . Aku tanakk ulang . Sebab nanti sumaa orang takk suka aku . . Then aku kena balek . So , apa pun yang belaku future , kitaa mesti tabah dan anggap itu sumaa challenge untukk kita . Siyess ! Aku merindu kan ituu . . :)

OOPPSSS! Telupaa sesuatuu . . hehe . . Buat petamaa kali dan terakhir kali nyaa , aku dahh tanakk amek exam dalam ospital ! hahaa . Haishh , PMR pon kene dok ospital . . Seb bek SPM aku kat dewan . . Tapi skolaa laen aa . huu . .




hahahahhaaa. . . .. . :DD

*sayaaa da betaubat !!!!

No comments: