Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

01 August 2011

puasa kembali

Wahh ! Today dah setart puasa .
macam tak caye jek .
Nape lah tak dapat cuti ?
Hadoi , saboo jela .
Banyak betul dugaan aku sejak 2 menjak ni .
Its okay , aku redha .
Kalau itu yang terbaik untuk aku .

Emm , pagi tadi excited nak sahur .
HAHA pukul 3 dah sahur kat kedai makan .
Then aku balik bilik , buat assignment sikit .
Terus masuk tidoo .

Pagi tuu , kelam kabut aku .
Tengok jam dah pukul 7.30 .
Masuk kelas pukul 8 .
Nak tunggu bas lagi .
Nasib baik sempat masuk class awal .

Then , tido time lecturer aja .
HAHA . Walaupun aku duduk paling depan .
Tak tahan doe .

Pastu aku lepak kat kampus sampai dah nak buka baru balik .
Malas nak balik rumah awal , takut TER sengaja bukak periuk .
HAHA .

No comments: