Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

14 April 2011

bilaa banyak pikir . .

kusut !
banyak gilaa surat tawaran ipt tapi swasta punyaa ler .
macam macam orang call aku ,
taklimat ituu la ini laa . . HUH !
yang aku betambah serabut nih , aku tatwu aa nak pegi mane ngan result aku .

pikir punya pikir punya pikir ,
aku rasaa if aku takk dapat tawaran mana mana ipt or poli ,
aku decide nakk pegi SPA .
tapi aku tatwu dan takk paham mengenai sumaa details SPA .
dahh apply dahh .
tapi cara pemilihan nye camne lakk ?
takk tulis pon kat laman www.spa.gov.my ?
errrr . . . =_="

UiTM aku layak juz PRA DIPLOMA jekk .
sumaa pogram DIPLOMA aku takk layak sebab aku cumaa ade 4 credit jeaa .
DIPLOMA nakk 5 credit . .
aku dahh apply gak PRA DIPLOMA .
tapi ramai cakap if aku amek PRA DIPLOMA ,
membazir masaa dan waktu .
eerrrrr . . . . . . =_="

papepon ,
aku kenaa tunggu surat tawaran dari UPU duluu .
then pepandai laa aku ikot pelan aku . .
HEHEH . . . :D
insyaAllah , ade jalan . . :))

No comments: