Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

07 November 2011

Rumah Sewa 1 Malaysia .

Assalamualaikum , Salam sejahtera , Hello , Selamat pagi , Selamat petang , Selamat malam , Salam 1 Malaysia , Salam perpaduan .

Korang nak tahu tak ? Aku duluu kan dok 'ostel' kan ? Skang dah abess sem 1 , so kena lahh pindah rumah sewa . 'ostel' tuu nak bagi intake baru pulakk . Adehh , saket otak , jiwa dan raga beb ! Nak cari rumah sewa area sini punya lahh susah . Naseb baik dapat jugak . Bulan bulan RM1200 . wOOWWW ! Bertambah tambah lah sakit jiwa dan raga ini . HAHA .

Kitaorang punya rumah berkonsepkan 1 Malaysia . HAHA . Ade Melayu , India , Iban . HAHA . Mungkin kitaorang yang Islam ni kena lahh kuat kan iman . Kalau tanak hanyut dengan gelombang ombak perpaduan . HAHA . Semoga Allah memberi kekuatan kepada kami umat Islam supaya tak terpesong dari agamaNya . Amin !

Walaupun kitaorang 1 rumah ni berbeza kaum , agama , dan bangsa , tapi seronok jugak beb . Banyak benda yang aku selama ni tak tahuu , aku dapat tahu . (:

*otw nak memujuk abah mintak moto . kikiki

No comments: