Subscribe:

Ads 468x60px

" Setinggi mana pun kita di sanjung sekarang , belum tentu masa akan datang kita akan terus di sanjung . Jangan nak bangga dengan kehidupan sekarang kerana kita tak tahu apa yang akan berlaku masa akan datang . Jadi gunakan lah masa sekarang dengan sebaik nya supaya kita tak menyesal di kemudian hari . " -nanep

Followers

10 March 2011

kepenatan . . =_=

buatt petama kali nyaa , aku kejaa dari siang hingga ke malam tanpa mandi .
hanya lebihan peluh yang membanjiri mana mana pergerakan aku . .
kiri kanan utara selatan timur barat atas bawah .
namun , hati kuat mengingatkan aku supayaa tidak putus asa .
aku terpaksa mengikut kata hati walaupun jasad aku tiadaa bermaya .
akhirnyaa berbaloi baloi jugaa . .
kerana hati itu penting dan menjadik tulang belakang pegerakan dan kelakuan kitaa .

terkadang berasa sangat segan dan silu .
kerana diperhatikan berpasang pasang bijik mata .
tapi , sekali lagi hati kuat mengatakan bahawa lupakan sekitar dan fokus padaa arah tujuan kitaa .
itu lahh yang membuatkan aku berani berhadapan dengan mata mata yang mengekori setiap langkah gerak geri tubuh aku yang serba kering + mashamm ni .

OLEH ITU , terima kasih hati kerana telah memberi semangat dan dorongan kepada aku .
dalam setiap usaha yang aku cubaa lakukan . . :))

No comments: